18 Ağustos 2009 Salı

Mimsami'yi en sonunda MiM lediler



Efendim bloxoo da ki arkadaşlarımdan Merve beni kendi blogunda şurada MiM lemiş (sobelemiş) ve mimlendiğimi belirten bi mesaj yollamış. Vişnehoşafı benim yeni sahne adım. Asıl nickim mimsami dir.
[Halbuki ben yaklaşık 9 senedir mimliyim ahan da google sonuçları :) ]



Bu mesajı ve MiM i sayesinde epeyce süredir kendime sorduğum "Blogda MiM olayı ne ola ki?" sorusunun cevabını aradım ve buldum. Attığın pası göğsümde yumuşattım ve yere indirdim Merve şimdi cevaplıyorum :)

En sevdiğiniz blogger bloxoo
Blog açma hevesimi alevlendiren yegane blogdur

En sevdiğim yer Sevdiklerimle olduğum heryer
Benim biryeri sevmem için orayı çekilebilir kılacak insanlar varolmalı. Yani sevdiklerim...

En sevdiğim aksesuar Yok
Sadelikten hoşlanırım. Gerektiği yerlerde sadece koluma saatimi takarım.

En sevdiğim tv programı Çok Güzel Hareketler Bunlar
Gülmeyi ve güldürmeyi çok severim.

En sevdiğim hayvan Yavru hayvanlar
Şu soğukkanlı sürüngenler dışında kedi köpek ördek gibi hayvanların yavrularına bayılırım

En sevdiğim içecek Asitli içecekler
Kola gazoz vs... Alkol hiç koymadım ağzıma şimdiye kadar.

En sevdiğim tatlı Üzerine şerbet dökülmüş herşey
Çikolatayı tatlı olarak değerlendirmedim çünkü o hava ve su gibi ihtiyaçlarımdan biri. Tatlıya gelince üzerine şerbet döküldükten sonra seni bile yerim! :)

En sevdiğim yemek Bamya + Pirinç Pilavı
Iyy demeyin vallaha oyarım. Evvelce tiksinirdim bamyadan. Bi alışırsanız çok fena olur ayrılamazsınız.

En sevdiğim film Bu çok değişken
Bugün Kutsal Damacana severim yarın başka bişey çıkar onu severim...

En sevdiğim pc programı Front Page
Allahım 10 sene önce pc yi aldım bi sene oyun oynayamadan bu programla web hayatına atıldım. Hiç açmasam 3 defa açarım bu programı.

En sevdiğim renk Mavi
Kıyafetlerimde, eşyalarımda, tasarımlarımda tek geçerim maviyi.

En sevdiğim çizgifilm karakteri Bugs Bunny
Naaber yaaa diyen kaypak ses tonu beni güldürmeye yeter. :)

En sevdiğim yazar(lar) Üstad Necip Fazıl Kısakürek ve Vatan Şairi Mehmed Akif Ersoy
Bunlar dışındaki yazar ve şairleri de severim.

Ne zormuş bu mim olayı yahu? Ciddi ciddi cevaplar vermek gerekince uzunca zaman alıyor

1 yorum:

MerveM on 18 Ağustos 2009 15:59 dedi ki...

güzel olmuş ama öğreniyoruz işte :)

Yorum Gönder

 

Hakkımda

M. Sami Akkuş 1984 doğumlu kendi halinde biridir. Böyle web denemeleriyle uğraşmak hobilerindendir. Uzatmalı Jeoloji Mühendisliği öğrencisidir. Gece karanlığını ve kafasını dinlemeyi çok sever...

Site Info

Bu site Gencmesaj Network ailesinin bir ürünüdür.

Kimler var?

    Üç Tunç Tas Has Vişne Hoşafı Copyright © 2009 Community is Designed by Bie