18 Ağustos 2009 Salı

Hey gidi 80'ler heyyy

80'lerde çocuk olmak ne demek hadi önce okuyup sonra da izleyelim.

-Okula siyah önlükle gitmek demek
-Edi Büdü demek
-"Vıjjt vıjjt" konuşan araba kara şimşek demek
-İstop oyununun adının nereden geldiğini bilmeden oynamak demek
-Alf filmini bayılarak izlemek demek
-Voltran Voltran Voltran demek
-"Hey Corç versene borç. Olmaz Maykıl bende de yok demek
-He-man, She-ra, Trasnformers, Clementina, Heidi demek
-Uykudan önce masal programını Adile Naşit'ten dinlemek demek
-Ne sorusuna "zırt Erenköy" diye cevap vermekten zevk almak demek
-Pazar günleri annelerin çamaşır yıkaması ve büyük temizlik günü demek
-Sinek ilacı arabalarının bıraktığı bulutun ardından deli gibi koşmak demek
-Televizyonun sesini açmak ve kanalları değiştirmek için bin kere kalkmak ve üzerindeki düğmelere basmak demek
-Ve pazar günleri Bizimkiler dizisini izledikten sonra zorla banyo yapmak demek. Erken yatmak demek.
-Dantel yaka ya da bez yaka takmak demek
-Birbirimizin hatıra defterine yazı yazmak demek
-Şehir dışı yolculuklarda otobüsün 302s olması için dua etmek demek
-Gorbaçov'un kafasındaki kırmızı lekeyi merak etmek demek
-TRT nin yayın akışı bitişinde istiklal marşını dinlemek. Hatta tiz "biiiiiiip" sesi çıkana kadar TV'yi kapatmamak demek
-Bayramlarda mahalleye dağılıp şeker toplamak demek
-Barış Manço'nun Adam olacak çocuk adlı programını kaçırmamak demek.
-Okulda Cola kutusunu ezip maç yapmak demek
-Akşam ebesi, yakan top ya da ortada sıçan oyunlarını bilmek demek
-Bay Meraklı'yı bilmek demek
-Hafta sonları erken kalkıp çizgi film izlemeyi hevesle beklemek demek.
-Oyunun en güzel yerinde annenizin sizi bağırarak eve çağırması demek
-Çikolata ya da sakız kağıdından çıkan kırışmış folyo kağıdını tırnağıyla ya da parayla düzleştirmek demek
-Bilye oynarken "dağ mı? deniz mi?" deyip baştakini vurmaya çalışmak tüm bilyeleri almaya çalışmak demek
-Sessiz sinema ve kulaktan kulağa oynarken her zaman keyif almak demek
-"On yüz bin milyon baloncuk yuttum..." demek...

Z. Demircioğlu'nun hazırladığı video dan izleyelim



Hakikaten her kelimesi doğru. Çok özledim ben çocukluğumu!...

6 yorum:

aktifmutfak on 22 Ağustos 2009 14:41 dedi ki...

ben de özledimmmm..hepsi çok güzeldi valla...

M.Sami on 23 Ağustos 2009 05:26 dedi ki...

En çok neyi özledin arkadaşım? Ben en çok haftasonları erken kalkıp çizgi film izlemeyi özledim :)

MerveM on 23 Ağustos 2009 14:46 dedi ki...

okudukça insan vay anasını diyor:) özlenmezmi..şimdiki çocuklar hiç birşeyin tadını çıkaramıyorlar bence.playstation oynamak yada bilgisayar dünyasında kaybolmak oldu tüm dünyaları.bizim zamanımız mı güzeldi büyüdük te böyle mi hissediyoruz bilmem.ama şarkıya katılmamak elde değil," biz büyüdük ve kirlendi dünya..:)"

aktifmutfak on 23 Ağustos 2009 15:35 dedi ki...

ben hala seyrediyorum çizgifilm valla.ben hiç büyümeyeceğim:))..mektuplaşmayı bile özledim:)sokakta saklambaç oynamayı..herşeyi:)

M.Sami on 31 Ağustos 2009 13:41 dedi ki...

Ben de özledim ben de. Resmin var şu an elimde. Sana koşmak istedim... :D Ferdi amcamızı da saygıyla anıyoruz.

Adsız dedi ki...

ben o yıllarda yoktum ama keşke o zamanlar doğsaydım diyorumm...

Yorum Gönder

 

Hakkımda

M. Sami Akkuş 1984 doğumlu kendi halinde biridir. Böyle web denemeleriyle uğraşmak hobilerindendir. Uzatmalı Jeoloji Mühendisliği öğrencisidir. Gece karanlığını ve kafasını dinlemeyi çok sever...

Site Info

Bu site Gencmesaj Network ailesinin bir ürünüdür.

Kimler var?

    Üç Tunç Tas Has Vişne Hoşafı Copyright © 2009 Community is Designed by Bie