6 Ağustos 2009 Perşembe

Çatalına kot giyenler


Moda diye millete sattıkları ürünler beni çileden çıkarıyor yahu! Bu ne arkadaşım? Bilmem neyin şeyine kelebek konmuş, onun da kanadı yokmuş gibi...
Hele göbekli kızlarda desen dar kesim kotlar ve üzerine sımsıkı saran badileri. Allahım yağlar yanlardan damlıyor altına tas getirin boşa gitmesin! Erkeklerin donu çatalında geziyor düştü düşecek. Tam bir görsel rezalet. Ya bize de yazık değil mi? Siz modayı takip edeceksiniz diye benim her gün midem bulanmak zorunda mı? Modadır tamam trendleri takip etmek iyidir ama bi de giyince aynaya bakmak lazım.








-Evladım
-Efendim amca?
-Senin g.tün nerde?
-Yerinde amca
-Alışmadık g.tte don durmaz derlerdi zira
-Ne diyon be amca!
-Amcanın!..


-Yeğenim
-Buyur dayı
-Kot büyük gelmiş
-Yok dayı modeli o
-Deyyus!
-O ne demek dayı?
-Ebenin!..


-Şii birader!
-Ne var baboli?
-Kıçının çatalı görünüyor
-Olsun be kanka
-Ulan iki dakka delikanlı ol!

5 yorum:

Hakan AKSÜZEK on 7 Ağustos 2009 00:40 dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim, koskoca COLIN's e pantolon almaya gittim, adamlar normal bel pantolon yok dediler ya... Yazacak çok şey var da, yakında kurmayı düşündüğüm BYÜK (RTÜK hesabı ;)) Blog Yazarları Ust Kurulu tarafından mimlenmek istemiyorum ;)

M.Sami on 7 Ağustos 2009 01:48 dedi ki...

Yazılması ve yapılması gereken ne varsa yapalım bence. Midem kaldırmıyor yahu :)

Hakan AKSÜZEK on 7 Ağustos 2009 05:01 dedi ki...

Ne yapabiliriz onuda bilmiyorum ki, hadi kız arkadaşın olur giydirmezsin de, sırf bunun için kız arkadaşı koleksiyonu yapmak da ne kadar doğrudur bilemem (=

M.Sami on 7 Ağustos 2009 05:04 dedi ki...

:D olmaz tabi ki. Kampanya falan mı başlatsak :)

Hakan AKSÜZEK on 7 Ağustos 2009 08:30 dedi ki...

Nasıl bir kampanya mesela ?, "Düşük belden vazgeçirmek için çıkılır" gibi mi ? =))

Yorum Gönder

 

Hakkımda

M. Sami Akkuş 1984 doğumlu kendi halinde biridir. Böyle web denemeleriyle uğraşmak hobilerindendir. Uzatmalı Jeoloji Mühendisliği öğrencisidir. Gece karanlığını ve kafasını dinlemeyi çok sever...

Site Info

Bu site Gencmesaj Network ailesinin bir ürünüdür.

Kimler var?

    Üç Tunç Tas Has Vişne Hoşafı Copyright © 2009 Community is Designed by Bie