22 Temmuz 2009 Çarşamba

Katsayı Denen Şey Kime Yaradı?

Merhabalar
Bu benim ilk yazım. Blog alemine ben de giriş yapmak istedim. Konu olarak da gündemin yeni başlığını seçtim :)

Yüksek Öğretim Kurumu, Meslek lisesi öğrencilerinin derdinin dermanı oldu nihayet. Katsayı eşitsizliği ortadan kalktı ve tercih alanları büyük ölçüde feraha erdi.
Bu durumun güzelliğini yaşamak varken, bu duruma sevinilecekken; darbe çığırtkanı embesil zihinler yine "İrtica Geliyor!" diye feryat etmeye başladılar. Birilerinin bu çağdaş arkadaşların beynine bu durumun detaylarını işlemesi gerekiyor.
"A nohut beyinli Sen İmam-hatip lisesi dışındaki meslek liselerinden bihabermisin?" demekten alamıyorum kendimi!
Diğer bazı meslek liselerinden örnekler verelim de imamhatip lere geldi bu haklar diye düşünmesin zavallılar.

Kategorize edersek:

-kız meslek liseleri
-sağlık meslek liseleri
-endüstri meslek liseleri
-anadolu meslek liseleri

Bunlar sadece kategorileri. Google a sor bunları onlarca bölüm çıkacak karşına. Anlayacağın senin bi tarafını yırtmana ve korkmana gerek yok.
Tüm meslek liseleri kısıtlamadan kurtuldu çok şükür.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

M. Sami Akkuş 1984 doğumlu kendi halinde biridir. Böyle web denemeleriyle uğraşmak hobilerindendir. Uzatmalı Jeoloji Mühendisliği öğrencisidir. Gece karanlığını ve kafasını dinlemeyi çok sever...

Site Info

Bu site Gencmesaj Network ailesinin bir ürünüdür.

Kimler var?

    Üç Tunç Tas Has Vişne Hoşafı Copyright © 2009 Community is Designed by Bie