30 Temmuz 2009 Perşembe

Ek gelir elde etmek isteyenler için Oriflame


Kendimin de yaptığı Oriflame Güzellik Danışmanlığından bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Malum hayat şartları çok zor. Hele ki öğrenciyseniz ve babanızdan harçlık almak artık zorunuza gidiyorsa bu işi size tavsiye ediyorum. Hepimiz Avon'u bir şekilde biryerlerden duymuşuzdur mutlaka. Ona benzer bir satış şekli bu fakat ondan farklı birçok artısından söz edeceğim. Öncelikle firma hakkında biraz bilgimiz olsun:

Oriflame doğrudan satış şirketleri arasında bugün dünyanın en hızlı büyüyen güzellik şirketidir. 61 ülkede faaliyet gösteren Oriflame, bu ülkelerin yarısından fazlasında lider konumundadır.Yüksek kaliteli güzellik ürünleri ve eşsiz iş fırsatı ile siz de satış ekibimize katılabilir ve kendi işinizin sahibi olabilirsiniz.
Ürünlerimiz bugün dünya genelinde 2.8 milyon Güzellik Danışmanından oluşan satış ekibimiz tarafından pazarlanmaktadır. Oriflame Kozmetik, 1967 yılında Jonas ve Robert af Jochnick kardeşler ve arkadaşları Bengt Hellsten tarafından İsveç'te kurulmuştur.

NEDEN ORİFLAME?

Kendi anlatımlarıyla:

Bağımsız bir Oriflame Güzellik Danışmanı olmak, eğlenceli, kolay ve getirisi oldukça fazla olan bir iştir! Kozmetik hakkında daha fazla bilgi edinme fırsatı elde etmenin yanısıra ekstra kazanç olanağına da sahip olacaksınız! Kozmetik ürünlerini isterseniz bir hobi olarak satabilir ve kendinize cep harçlığı çıkartabilirsiniz isterseniz de bu işi yarı zamanlı veya tam zamanlı olarak kendi işiniz olarak yürütebilirsiniz. Vereceğiniz karar tamamen size bağlı!

Bir Oriflame Güzellik Danışmanı olmak için herhangi bir eğitim seviyesi, deneyim veya mali kaynak zorunluluğu bulunmamaktadır. Her yaştan ve bilgi birikiminden insan, Oriflame ürünlerini doğrudan satarak başarılı olmuş ve önemli miktarda kazanç sağlamışlardır.

Güvenli Alışveriş!
Her ay, yeni bir ürün kataloğu alacaksınız. Bu kataloğu tanıdığınız ve sizi tanıyan insanlara gösterin – herşey bu kadar basit! Bir diğer önemli avantaj da Oriflame’in tüm ürünler için sunduğu para iadesi garantisidir. Eğer satın aldığınız üründen memnun değilseniz, 30 gün içerisinde ürünü Oriflame’e iade edebilir ve paranızı geri alabilirsiniz. Oriflame müşterileri için Oriflame’den alışveriş güvenlidir..

Neden Oriflame? in Bencesi

Oriflame de en büyük avantaj Direktör aracılığı ile güzellik danışmanı olursanız 220 ytl kredi hakkınız oluyor ve hiç bir sermayeye gerek kalmadan işe başlıyorsunuz. Hatta muhtarlıktan onaylı ikametgah belgesini de direktörünüz aracılığı ile firmaya ulaştırırsanız 400 ytl çıkıyor kredi hakkınız ;) Artık sermayesiz iş kurmak ne mümkün?..

Kendiniz satış yapabildiğiniz gibi satış potansiyeline sahip arkadaşlarınızı da satıcı yapabilir ve onların sattığı ürünlerden de kar elde edebilirsiniz. % 3,6,9,12 gibi seviyeler mevcut. Bu yüzdelere satış yaparak ulaşıyorsunuz. Örneğin bu ayki satışlarınız sizi %12 seviyesine ulaştırdı diyelim: Yaklaşık 150 ytl kadar da ekstra ücret kazanıyorsunuz.

Kargoda bir defa bile sorun yaşamadım bunu belirteyim. Ürünleri gerçekten çok kaliteli. Kendim de eclat sport adlı parfümünü kullanıyorum ve memnunum.

Avon da ürün çeşitliliği fazla diyeceksiniz ama Avon ürünlerindeki kimyasallar yüzünden birçok kişi cilt problemi yaşadıklarını söylüyorlar. Oriflame ürünlerinin hammaddesi tamamen doğal. Bitkisel kökenli ürünler üretiyorlar. Sağlık bakanlığı onayları da mevcut.

Oriflame hakkında sıkça sorulan soruları buradan inceleyebilirsiniz.

Özellikle öğrenci arkadaşlar için

4 yorum:

aktifmutfak on 16 Ağustos 2009 14:48 dedi ki...

bir tek şeyi atlamışsın söylemekte sanırım.%1 seviyesine hemen gelemiyorsun..sabır ve satış lazım..ben de hem avon hem oriflame ürünü kullanıp alıyor ve satıyorum..oriflame avona göre daha iyi konusunda hem fikirim...sevgiler..

M.Sami on 17 Ağustos 2009 04:55 dedi ki...

Doğru arkadaşım ama hakkaten gayret edenlerin baya ciddi miktarlar kazanabileceğine inanıyorum.

aktifmutfak on 1 Eylül 2009 14:23 dedi ki...

sen inanmaya devam et samicim:) ben gerçekleri erken gördüm ve avon da yöneticiyken bıraktım.100 kişilik ekibim vardı.4 sene sömürüldüm:) büyülenmiş gibi çalışıyorsun bu sistemde.sonra çemberin dışına çıkıp bakıyorsun.ben ne salağım diyorsun.sakın unutma parsayı yukarsı topluyor.sen ben gibiler alt kademe..yukarı çıkmak istedikçe de tependekiler kafana çakıyor yumruğu:)

M.Sami on 1 Eylül 2009 14:28 dedi ki...

Aytaçcım orası muhakkak! Çok haklısın :) Zaten ben de bıraktım :D

Yorum Gönder

 

Hakkımda

M. Sami Akkuş 1984 doğumlu kendi halinde biridir. Böyle web denemeleriyle uğraşmak hobilerindendir. Uzatmalı Jeoloji Mühendisliği öğrencisidir. Gece karanlığını ve kafasını dinlemeyi çok sever...

Site Info

Bu site Gencmesaj Network ailesinin bir ürünüdür.

Kimler var?

    Üç Tunç Tas Has Vişne Hoşafı Copyright © 2009 Community is Designed by Bie